E-BOOK

E-BOOK BIEGACZA – 7 NAJWAŻNIEJSZYCH ĆWICZEŃ ROZCIĄGAJĄCYCH DLA BIEGACZA

Odbierz darmowy e-book

E-booki i książki o bieganiu nie dają praktycznej wiedzy jak biegać bez kontuzji i z efektami. Chciałbyś biegać efektywniej, bez kontuzji i z uśmiechem?
Już jest dostępny E-BOOK BIEGACZA – synteza wiedzy z treningu siłowego, biegowego, funkcjonalnego, fizjoterapii, czyli WIELKA ZMIANA w Twoim bieganiu. POTWIERDŹ SUBSKRYBCJĘ W MAILU, gdzie dostaniesz też drugi link „Jeśli chcesz otrzymywać ode mnie więcej darmowych porad, potwierdź swoją zgodę”. UWAGA! PREMIERA DRUGIEGO E-BOOKA – info powyżej

Tomasz, fizjoterapeuta 

E-book jest świetny, bardzo przystępnie opisujesz ćwiczenia, zawracasz uwagę na bardzo ważny aspekt jakim jest ruchomość i mobilność stawów a to dla biegacza bardzo ważne, ważniejsze jest jednak to, że dzięki temu niwelujemy wystąpienie kontuzji a tym samym możemy cieszyć się komfortowym bieganiem. Pozdrawiam.

Agnieszka, biegaczka

Przeczytane. Bardzo rzeczowo i bez owijania w bawełnę. Czekam na kolejne e-booki oraz książkę 😉

MakaPi, biegaczka

Dziękuję! Profesjonalnie wszystko opisane, rzeczowo, takie kompendium wiedzy o rozciąganiu. Jak widzę zaniedbywałam w rozciąganiu czworoboczny lędźwi, ale od dzisiaj dodam ten element do rozciągania. Z czystym sumieniem polecę Cię znajomym.

Anna, biegaczka

I cóż rzec…  Good job  Wciągający, zwięzły i merytoryczny… Z niecierpliwością czekam na więcej, oczywiście w formie papierowej. 

Mateusz, fizjoterapeuta

Czy ebook Pawła Matnera można polecić? A jak tak to komu?

Możemy w nim znaleść podstawowe informacje dotyczące błędów, problemów z ruchomością stawową i biomechaniką, wadami postawy i ich konsekwencjami.

W ebooku jest przedstawiona anatomia opisana w prosty sposób bo jak można używać czegoś nie wiedząc jak to pracuje (aby jezdzic autem nie wystarczy tylko kupić auto ale skończyć wielogodzinną teorie i praktykę aby robić to bezpiecznie!!) dlatego też Paweł podkreśla wyższość profilaktyki nad leczeniem.

Paweł prowadzi za rękę każdego zbłąkanego biegacza krok po kroku aby wszystko było wykonywane skuteczne bez tracenia czasu na niepotrzebne działania. Cały opis uzupełniony jest o zdjęcia które przedstawiają zarówno prawidłowe jak i błędne pozycje ćwiczeń.

Ebook kończy się puentą który sugeruje zmianę podejścia do rozgrzewki jako niezbędny medykament i ja się pod tym całkowicie podpisuje.

Podsumowując elektroniczna książka jest na pewno dla każdego początkującego biegacza jak zajęcia z anatomii na fizjoterapii ale i dla każdego zawodnika który myśli o bezpiecznym progresie w drodze na szczyt.

Na koniec Paweł zdradza pewną tajemnicę a zarazem deklarację ale wszystkich ciekawskich odsyłam do lektury.

KONTUZJE BIEGACZA 

To już drugi e-book o bieganiu mojego autorstwa. Poprzedni cieszył się ogromnym zainteresowaniem (ponad 1000 osób w tydzień). Ścięgno Achillesa może wytrzymać obciążenie rzędu 400kg, a w trakcie biegu 9000N. Jak to jest, że wciąż jest tyle kontuzji wśród biegaczy? Kontuzji, które powracają i ciągną się miesiącami? Jak z nimi walczyć? Co robić?

W książce znajdziesz:

  • ponad 60 ćwiczeń 
  • mobilność, stabilność, siła
  • filmiki ze wskazówkami
  • autoterapię i porady
  • zapalenie rozcięgna podeszwowego, zapalenie ścięgna Achillesa, Shin Splint, ITBS, ból kolana, ból biodra, ból pleców itd.


Mateusz, fizjoterapeuta 

Bardzo się cieszę, że powstał taki e-book. Jest to kompletna dawka wiedzy o kontuzjach w bieganiu wraz z ćwiczeniami  i filmikami, a do tego kilka bonusów. To już drugi e-book Pawła, który mocno dzieli się wiedzą z biegaczami, dbając aby jak sam mówi – BIEGALI I BYLI ZDROWI.

Piotr, biegacz

Wiesz, przeczytałem z 10 książek o bieganiu o różnym profilu… Dzisiaj mogę powiedzieć, że są mi kompletnie niepotrzebne… W sumie słuchając Ciebie stwierdzam, że wnosiły bardzo mało…

Ewa, biegaczka

Świetna pozycja! Czytając czuję się trochę jak u fizjoterapeuty. 🙂 Super, że w wielu przypadkach możemy poradzić sobie sami stosując autoterapię. 🙂

Bartłomiej, biegacz

Trenuje u Pawła od prawie roku. Poprawiłem się na wszystkich dystansach na których startowałem unikając przy tym kontuzji czy ścian. Codziennie stosuje ćwiczenia które są opisane w książce i jestem przykładem na to ze działają. Szczerze polecam.